Liikuntakalenteri

Liikuntakalenterista löydät koko Pertunmaan alueen liikuntatarjonnan. Väri kertoo tapahtumapaikan ja viemällä hiiren tapahtuman nimen päälle näet lisää tietoa tapahtumasta, mm. mikä taho toimii järjestäjänä. Joistakin tapahtumista löydät lisätietoa klikkaamalla tapahtuman nimeä. Peruutusten sattuessa ajankohtaisimmat tiedot löydät järjestäjiltä.

Mikäli liikuntatapahtumasi ei löydy kalenterista, ota yhteyttä Pertunmaan liikunnanohjaajaan Niina Arvonen, p. 040 648 2125, sposti: if.aa1529878176mnutr1529878176ep@ne1529878176novra1529878176.anii1529878176n1529878176, niin saadaan lisättyä tapahtuma kalenteriin kaikkien näkyville.

Kuukausi: Vuosi:
« Edellinen Kesäkuu 2018 Seuraava »
Maanantai Tiistai Keskiviikko Torstai Perjantai Lauantai Sunnuntai
        1
* Dynaaminen venyttelyDynaaminen venyttely

Time: 11:00

Tunnilla tehdään rauhalliseen tempoon helppoja kokovartalon avaavia ja vahvistavia perusliikkeitä. Sopii rauhallisesta menosta pitävälle sekä hyvä myös palauttavaksi harjoitukseksi. Välineet joita tunnilla tarvitset: Matto Ohjaaja: Niina

2
* Lasten urheilukouluLasten urheilukoulu

Time: 10:00

la 10-12 PePo

3
* Avoin sählyvuoroAvoin sählyvuoro

Time: 19:00

Kaikille yli 11v. avoin sählyvuoro.

4
* Kaiken kansan lentopalloKaiken kansan lentopallo

Time: 18:45

Kisarannassa ma 18.45-21 PePo

5
* Rentouttava KehonhuoltoRentouttava Kehonhuolto

Time: 10:15

Klo 10.15-11.00 Kokonaisvaltainen lihasten ja lihaskalvojen hyvinvointia edistävä tunti, jossa on vaikutteita eri kehonhuoltomenetelmistä. Tunnilla edetään rauhalliseen tahtiin. Tunti sopii kaikille. Mukaan tarvitset oman maton! Paikka: Kisaranta, Ohjaaja Niina

* Kysy Kuntosali OhjaajaltaKysy Kuntosali Ohjaajalta

Time: 15:15

15.15-16.00 Avoin tunti, jossa voit pyytää apua kuntosali harjoittelun aloittamisessa. Neuvon sinulle sopivat liikkeet ja turvallisen tavan käyttää laitteita. Paikka Kisarannan Kuntosali, Ohjaaja Niina

* Vatsa-peppuVatsa-peppu

Time: 16:30

Tunnilla pääpaino on pakaroiden ja keskivartalon vahvistamisessa ja kiinteytyksessä. Tällä tunnilla voit käyttää apuna kahvakuulaa helpoissa ja monipuolisissa lihaskuntoa kehittävissä harjoituksissa hyvän musiikin tahdittamana. Välineet joita tunnilla tarvitset :Matto (kahvakuula,kuntosalilta voi lainata) Ohjaaja: Niina

* Salibandy aikuisetSalibandy aikuiset

Time: 19:00

Aikuisten salibandyvuoro ti 19-21 Pepo

6
* Eläkeläismiesten KuntosaliEläkeläismiesten Kuntosali

Time: 12:00

Keskiviikkona klo. 12-13. Eläkeläismiehille suunnattu kuntosalitreeni. Tutustutaan laitteisiin ja tehdään vaihtelevin tyylein harjoitteita kuntosalilaitteilla.

* Lempeä UlkojumppaLempeä Ulkojumppa

Time: 13:15

Klo 13:15-14:00 Ulkojumppa kaiken kuntoisille Kisarannan takapihalla, jokainen tekee oman kunnon mukaan. Tule rohkeasti kokeilelmaan. Mukaan tarvitset oman maton. Ohjaaja: Niina

* Lasten urheilukouluLasten urheilukoulu

Time: 16:00

PePo:n järjestämä lasten urheilukoulu ke 16-18

* Hyvän olon kuntojumppaHyvän olon kuntojumppa

Time: 16:15

Klo 16.15-17.00 Aloita liikkuminen helposti mukavassa ryhmässä! Monipuolisen jumpan tavoitteena on kunnon kohotus,hiki ja liikunnan ilo! Jumppa sisältää kevyttä aerobista,lihaskuntojumppaa sekä venytellyn. (Kesäkuussa kelin salliessa saatamme siirtyä ulos) Ohjaaja:Niina

* Naisten ja tyttöjen sählyNaisten ja tyttöjen sähly

Time: 19:00

Yli 11-vuotiaille tytöille ja naisille tarkoitettu avoin sählyvuoro. ILMAINEN.

7
* Äiti+Lapsi JumppaÄiti+Lapsi Jumppa

Time: 13:00

Klo 13:00-13:45 Äidin ja lapsen yhteinen jumppa hetki. Mikäli lapsi viihtyy itsekseen tai vaikka nukkuu tunnin aikana, voi liikkeet tehdä myös ilman lasta. Paikka Torin viereinen leikkipuisto (nurmialue) Ota mukaan oma matto. Ohjaaja: Niina

* Kahvakuulan alkeetKahvakuulan alkeet

Time: 16:15

Klo 16:15-17: 00 Tunnilla harjoitellaan perustekniikkaa. Tunti sopii ensikertalaisille, jotka eivät ole vielä paljoa kuulailleet. Mukaan voit ottaa oman kuulan tai voit lainata kisarannan kuntosalilta. Kuulan aloituspaino riippuu lähtötasosta ja taustasta. Naisilla yleisin aloituspaino on 4–8 kiloa ja miehillä 8–16 kiloa. Paikka kisarannan isosali/ kisarannan takapiha. Ohjaaja: Niina

* LentopalloaLentopalloa

Time: 19:30

to klo 19.30-21.30 PePo

8
* Dynaaminen venyttelyDynaaminen venyttely

Time: 11:00

Tunnilla tehdään rauhalliseen tempoon helppoja kokovartalon avaavia ja vahvistavia perusliikkeitä. Sopii rauhallisesta menosta pitävälle sekä hyvä myös palauttavaksi harjoitukseksi. Välineet joita tunnilla tarvitset: Matto Ohjaaja: Niina

9
* Lasten urheilukouluLasten urheilukoulu

Time: 10:00

la 10-12 PePo

* Kunto KarkelotKunto Karkelot

Time: 14:30

Klo 14:30 alkaen Kuortin Frisbeegolfradalla Ohjelmassa: Frisbeegolfkilpailu, jumppamaraton ja karjukisat. Buffet ja tuote-esittelyjä. Järjestäjät: Kuortin Kyläyhdistys ja Pertunmaan Vapaa-aikatoimi

10
* Avoin sählyvuoroAvoin sählyvuoro

Time: 19:00

Kaikille yli 11v. avoin sählyvuoro.

11
* Kaiken kansan lentopalloKaiken kansan lentopallo

Time: 18:45

Kisarannassa ma 18.45-21 PePo

12
* Rentouttava KehonhuoltoRentouttava Kehonhuolto

Time: 10:15

Klo 10.15-11.00 Kokonaisvaltainen lihasten ja lihaskalvojen hyvinvointia edistävä tunti, jossa on vaikutteita eri kehonhuoltomenetelmistä. Tunnilla edetään rauhalliseen tahtiin. Tunti sopii kaikille. Mukaan tarvitset oman maton! Paikka: Kisaranta, Ohjaaja Niina

* Kysy Kuntosali OhjaajaltaKysy Kuntosali Ohjaajalta

Time: 15:15

15.15-16.00 Avoin tunti, jossa voit pyytää apua kuntosali harjoittelun aloittamisessa. Neuvon sinulle sopivat liikkeet ja turvallisen tavan käyttää laitteita. Paikka Kisarannan Kuntosali, Ohjaaja Niina

* Vatsa-peppuVatsa-peppu

Time: 16:30

Tunnilla pääpaino on pakaroiden ja keskivartalon vahvistamisessa ja kiinteytyksessä. Tällä tunnilla voit käyttää apuna kahvakuulaa helpoissa ja monipuolisissa lihaskuntoa kehittävissä harjoituksissa hyvän musiikin tahdittamana. Välineet joita tunnilla tarvitset :Matto (kahvakuula,kuntosalilta voi lainata) Ohjaaja: Niina

* Salibandy aikuisetSalibandy aikuiset

Time: 19:00

Aikuisten salibandyvuoro ti 19-21 Pepo

13
* Eläkeläismiesten KuntosaliEläkeläismiesten Kuntosali

Time: 12:00

Keskiviikkona klo. 12-13. Eläkeläismiehille suunnattu kuntosalitreeni. Tutustutaan laitteisiin ja tehdään vaihtelevin tyylein harjoitteita kuntosalilaitteilla.

* Lempeä UlkojumppaLempeä Ulkojumppa

Time: 13:15

Klo 13:15-14:00 Ulkojumppa kaiken kuntoisille Kisarannan takapihalla, jokainen tekee oman kunnon mukaan. Tule rohkeasti kokeilelmaan. Mukaan tarvitset oman maton. Ohjaaja: Niina

* Lasten urheilukouluLasten urheilukoulu

Time: 16:00

PePo:n järjestämä lasten urheilukoulu ke 16-18

* Hyvän olon kuntojumppaHyvän olon kuntojumppa

Time: 16:15

Klo 16.15-17.00 Aloita liikkuminen helposti mukavassa ryhmässä! Monipuolisen jumpan tavoitteena on kunnon kohotus,hiki ja liikunnan ilo! Jumppa sisältää kevyttä aerobista,lihaskuntojumppaa sekä venytellyn. (Kesäkuussa kelin salliessa saatamme siirtyä ulos) Ohjaaja:Niina

* Naisten ja tyttöjen sählyNaisten ja tyttöjen sähly

Time: 19:00

Yli 11-vuotiaille tytöille ja naisille tarkoitettu avoin sählyvuoro. ILMAINEN.

14
* Äiti+Lapsi JumppaÄiti+Lapsi Jumppa

Time: 13:00

Klo 13:00-13:45 Äidin ja lapsen yhteinen jumppa hetki. Mikäli lapsi viihtyy itsekseen tai vaikka nukkuu tunnin aikana, voi liikkeet tehdä myös ilman lasta. Paikka Torin viereinen leikkipuisto (nurmialue) Ota mukaan oma matto. Ohjaaja: Niina

* Kahvakuulan alkeetKahvakuulan alkeet

Time: 16:15

Klo 16:15-17: 00 Tunnilla harjoitellaan perustekniikkaa. Tunti sopii ensikertalaisille, jotka eivät ole vielä paljoa kuulailleet. Mukaan voit ottaa oman kuulan tai voit lainata kisarannan kuntosalilta. Kuulan aloituspaino riippuu lähtötasosta ja taustasta. Naisilla yleisin aloituspaino on 4–8 kiloa ja miehillä 8–16 kiloa. Paikka kisarannan isosali/ kisarannan takapiha. Ohjaaja: Niina

* LentopalloaLentopalloa

Time: 19:30

to klo 19.30-21.30 PePo

15
* Dynaaminen venyttelyDynaaminen venyttely

Time: 11:00

Tunnilla tehdään rauhalliseen tempoon helppoja kokovartalon avaavia ja vahvistavia perusliikkeitä. Sopii rauhallisesta menosta pitävälle sekä hyvä myös palauttavaksi harjoitukseksi. Välineet joita tunnilla tarvitset: Matto Ohjaaja: Niina

16
* Lasten urheilukouluLasten urheilukoulu

Time: 10:00

la 10-12 PePo

17
18
* Kaiken kansan lentopalloKaiken kansan lentopallo

Time: 18:45

Kisarannassa ma 18.45-21 PePo

19
* Rentouttava KehonhuoltoRentouttava Kehonhuolto

Time: 10:15

Klo 10.15-11.00 Kokonaisvaltainen lihasten ja lihaskalvojen hyvinvointia edistävä tunti, jossa on vaikutteita eri kehonhuoltomenetelmistä. Tunnilla edetään rauhalliseen tahtiin. Tunti sopii kaikille. Mukaan tarvitset oman maton! Paikka: Kisaranta, Ohjaaja Niina

* Kysy Kuntosali OhjaajaltaKysy Kuntosali Ohjaajalta

Time: 15:15

15.15-16.00 Avoin tunti, jossa voit pyytää apua kuntosali harjoittelun aloittamisessa. Neuvon sinulle sopivat liikkeet ja turvallisen tavan käyttää laitteita. Paikka Kisarannan Kuntosali, Ohjaaja Niina

* Vatsa-peppuVatsa-peppu

Time: 16:30

Tunnilla pääpaino on pakaroiden ja keskivartalon vahvistamisessa ja kiinteytyksessä. Tällä tunnilla voit käyttää apuna kahvakuulaa helpoissa ja monipuolisissa lihaskuntoa kehittävissä harjoituksissa hyvän musiikin tahdittamana. Välineet joita tunnilla tarvitset :Matto (kahvakuula,kuntosalilta voi lainata) Ohjaaja: Niina

* Salibandy aikuisetSalibandy aikuiset

Time: 19:00

Aikuisten salibandyvuoro ti 19-21 Pepo

20
* Eläkeläismiesten KuntosaliEläkeläismiesten Kuntosali

Time: 12:00

Keskiviikkona klo. 12-13. Eläkeläismiehille suunnattu kuntosalitreeni. Tutustutaan laitteisiin ja tehdään vaihtelevin tyylein harjoitteita kuntosalilaitteilla.

* Lempeä UlkojumppaLempeä Ulkojumppa

Time: 13:15

Klo 13:15-14:00 Ulkojumppa kaiken kuntoisille Kisarannan takapihalla, jokainen tekee oman kunnon mukaan. Tule rohkeasti kokeilelmaan. Mukaan tarvitset oman maton. Ohjaaja: Niina

* Lasten urheilukouluLasten urheilukoulu

Time: 16:00

PePo:n järjestämä lasten urheilukoulu ke 16-18

* Hyvän olon kuntojumppaHyvän olon kuntojumppa

Time: 16:15

Klo 16.15-17.00 Aloita liikkuminen helposti mukavassa ryhmässä! Monipuolisen jumpan tavoitteena on kunnon kohotus,hiki ja liikunnan ilo! Jumppa sisältää kevyttä aerobista,lihaskuntojumppaa sekä venytellyn. (Kesäkuussa kelin salliessa saatamme siirtyä ulos) Ohjaaja:Niina

* Naisten ja tyttöjen sählyNaisten ja tyttöjen sähly

Time: 19:00

Yli 11-vuotiaille tytöille ja naisille tarkoitettu avoin sählyvuoro. ILMAINEN.

21
* Äiti+Lapsi JumppaÄiti+Lapsi Jumppa

Time: 13:00

Klo 13:00-13:45 Äidin ja lapsen yhteinen jumppa hetki. Mikäli lapsi viihtyy itsekseen tai vaikka nukkuu tunnin aikana, voi liikkeet tehdä myös ilman lasta. Paikka Torin viereinen leikkipuisto (nurmialue) Ota mukaan oma matto. Ohjaaja: Niina

* Kahvakuulan alkeetKahvakuulan alkeet

Time: 16:15

Klo 16:15-17: 00 Tunnilla harjoitellaan perustekniikkaa. Tunti sopii ensikertalaisille, jotka eivät ole vielä paljoa kuulailleet. Mukaan voit ottaa oman kuulan tai voit lainata kisarannan kuntosalilta. Kuulan aloituspaino riippuu lähtötasosta ja taustasta. Naisilla yleisin aloituspaino on 4–8 kiloa ja miehillä 8–16 kiloa. Paikka kisarannan isosali/ kisarannan takapiha. Ohjaaja: Niina

* LentopalloaLentopalloa

Time: 19:30

to klo 19.30-21.30 PePo

22
23
* Lasten urheilukouluLasten urheilukoulu

Time: 10:00

la 10-12 PePo

24
25
* Kaiken kansan lentopalloKaiken kansan lentopallo

Time: 18:45

Kisarannassa ma 18.45-21 PePo

26
* Rentouttava KehonhuoltoRentouttava Kehonhuolto

Time: 10:15

Klo 10.15-11.00 Kokonaisvaltainen lihasten ja lihaskalvojen hyvinvointia edistävä tunti, jossa on vaikutteita eri kehonhuoltomenetelmistä. Tunnilla edetään rauhalliseen tahtiin. Tunti sopii kaikille. Mukaan tarvitset oman maton! Paikka: Kisaranta, Ohjaaja Niina

* Kysy Kuntosali OhjaajaltaKysy Kuntosali Ohjaajalta

Time: 15:15

15.15-16.00 Avoin tunti, jossa voit pyytää apua kuntosali harjoittelun aloittamisessa. Neuvon sinulle sopivat liikkeet ja turvallisen tavan käyttää laitteita. Paikka Kisarannan Kuntosali, Ohjaaja Niina

* Vatsa-peppuVatsa-peppu

Time: 16:30

Tunnilla pääpaino on pakaroiden ja keskivartalon vahvistamisessa ja kiinteytyksessä. Tällä tunnilla voit käyttää apuna kahvakuulaa helpoissa ja monipuolisissa lihaskuntoa kehittävissä harjoituksissa hyvän musiikin tahdittamana. Välineet joita tunnilla tarvitset :Matto (kahvakuula,kuntosalilta voi lainata) Ohjaaja: Niina

27
* Lempeä UlkojumppaLempeä Ulkojumppa

Time: 13:15

Klo 13:15-14:00 Ulkojumppa kaiken kuntoisille Kisarannan takapihalla, jokainen tekee oman kunnon mukaan. Tule rohkeasti kokeilelmaan. Mukaan tarvitset oman maton. Ohjaaja: Niina

* Hyvän olon kuntojumppaHyvän olon kuntojumppa

Time: 16:15

Klo 16.15-17.00 Aloita liikkuminen helposti mukavassa ryhmässä! Monipuolisen jumpan tavoitteena on kunnon kohotus,hiki ja liikunnan ilo! Jumppa sisältää kevyttä aerobista,lihaskuntojumppaa sekä venytellyn. (Kesäkuussa kelin salliessa saatamme siirtyä ulos) Ohjaaja:Niina

28
* Äiti+Lapsi JumppaÄiti+Lapsi Jumppa

Time: 13:00

Klo 13:00-13:45 Äidin ja lapsen yhteinen jumppa hetki. Mikäli lapsi viihtyy itsekseen tai vaikka nukkuu tunnin aikana, voi liikkeet tehdä myös ilman lasta. Paikka Torin viereinen leikkipuisto (nurmialue) Ota mukaan oma matto. Ohjaaja: Niina

* Kahvakuulan alkeetKahvakuulan alkeet

Time: 16:15

Klo 16:15-17: 00 Tunnilla harjoitellaan perustekniikkaa. Tunti sopii ensikertalaisille, jotka eivät ole vielä paljoa kuulailleet. Mukaan voit ottaa oman kuulan tai voit lainata kisarannan kuntosalilta. Kuulan aloituspaino riippuu lähtötasosta ja taustasta. Naisilla yleisin aloituspaino on 4–8 kiloa ja miehillä 8–16 kiloa. Paikka kisarannan isosali/ kisarannan takapiha. Ohjaaja: Niina

29
30
 
Värien selitykset
 Kirkonkylän urheilukenttä
 Kisarannan peilisali
 Kisaranta
 Kuortin koulu
 Kuortin urheilukenttä
 Muu
 Nuorisoseura
 Tori

 

Pertunmaan kunta
Pertuntie 14 | 19430 Pertunmaa | +358 15 770 241 | if.aa1529878176mnutr1529878176ep@ot1529878176simio1529878176tsuks1529878176ek1529878176